Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMan’ko, O.-
dc.contributor.authorDovgan’, S.-
dc.date.accessioned2017-05-22T14:53:10Z-
dc.date.available2017-05-22T14:53:10Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149347-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectANALYSIS OF MAKING A PURCHASE DECISION CONCERNED INFORMATIONAL&ANALYTICAL SERVICES (BASED ON R.BLACKWELLS’ MODEL)ru_RU
dc.titleANALYSIS OF MAKING A PURCHASE DECISION CONCERNED INFORMATIONAL&ANALYTICAL SERVICES (BASED ON R.BLACKWELLS’ MODEL)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Man’koO.pdf18,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.