Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149352
Назва: INFORMATION TECHNOLOGIES FOR DATA ANALYSIS IN MARKETING
Автори: Melnik, T.
Yakovenko, T.
Ключові слова: INFORMATION TECHNOLOGIES FOR DATA ANALYSIS IN MARKETING
Дата публікації: гру-2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149352
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MelnikT.pdf14,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.