Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPodzolkova, D.-
dc.contributor.authorKuzmina, A.-
dc.contributor.authorPilova, K.-
dc.date.accessioned2017-05-22T15:34:10Z-
dc.date.available2017-05-22T15:34:10Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149372-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectMARKET SEGMENTATION. NEW PRINCIPLES OF MARKET SEGMENTATIONru_RU
dc.titleMARKET SEGMENTATION. NEW PRINCIPLES OF MARKET SEGMENTATIONru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PodzolkovaDKuzminaA.pdf20,71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.