Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSehlianyk, D.-
dc.contributor.authorVaryanichenko, E.-
dc.date.accessioned2017-05-22T16:10:24Z-
dc.date.available2017-05-22T16:10:24Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149376-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectPRODUCT ASSORTMENT PLANNING AS A MAJOR STEP INTO THE INTERNATIONAL MARKETru_RU
dc.titlePRODUCT ASSORTMENT PLANNING AS A MAJOR STEP INTO THE INTERNATIONAL MARKETru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SehlianykD.pdf13,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.