Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTonkoshkurova, N.-
dc.contributor.authorYevseytseva, E.-
dc.date.accessioned2017-05-22T16:29:00Z-
dc.date.available2017-05-22T16:29:00Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149390-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectBRAND AS AN IMPORTANT COMPONENT OF THE MARKETING MIXru_RU
dc.titleBRAND AS AN IMPORTANT COMPONENT OF THE MARKETING MIXru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TonkoshkurovaN.pdf13,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.