Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNevidnik, Diana-
dc.contributor.authorPilova, E. P.-
dc.contributor.authorIaremenko, I. A.-
dc.date.accessioned2017-07-07T11:40:57Z-
dc.date.available2017-07-07T11:40:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationRolle der Verpackung im Marketingru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149604-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherВидавництво НГУru_RU
dc.subjectRolle der Verpackungru_RU
dc.subjectMarketingru_RU
dc.subjectроль упаковкиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.titleNevidnik D. Rolle der Verpackung im Marketing / D. Nevidnik, E.P. Pilova, I. A. Iaremenko // Розширюючи обрії [Електронний ресурс]. Т. 2. - 2017. - Р. 48.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 12 th International Forum for Students and Young Researchers, April 20-21, 2017, Volume 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf45,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.