Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149877
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Solonenko, Volodymyr | - |
dc.contributor.author | Gapeev, S.M. | - |
dc.contributor.author | Zuyenok, I.І. | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-04T06:27:06Z | - |
dc.date.available | 2017-09-04T06:27:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Solonenko V. Virtual Reality in Construction / Volodymyr Solonenko, S. M. Gapeev, I. І. Zuyenok // Розширюючи обрії : зб. тез 12-го міжнародного форуму студентів і молодих учених, 20-21 квітня, 2017 р. [Електронний ресурс]. Т. 2. - 2017. - P. 154-155. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149877 | - |
dc.description.abstract | Virtual Reality (VR) has a long history of its development, but it was popularized in 2016 with a boom of various VR-rigs (headsets, glasses, controllers). The work of VR is to create the illusion of being present in an environment that is virtual, i.e. computer generated. When transmitting information to various human senses, VR can simulate a stay in a certain environment, room or location, which allows the user to see, hear and interact with the environment through the use of a VR headset, headphones and controllers. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НГУ | ru_RU |
dc.subject | Virtual Reality | ru_RU |
dc.subject | віртуальна реальність | ru_RU |
dc.title | Virtual Reality in Construction | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | WIDENING OUR HORIZONS : The 12 th International Forum for Students and Young Researchers, April 20-21, 2017, Volume 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
154-155.pdf | 171,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.