Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолдуєва, О. В.
dc.date.accessioned2017-09-11T06:35:19Z
dc.date.available2017-09-11T06:35:19Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationБолдуєва О. В. Значення та порядок розробки емісійної політики підприємства / О. В. Болдуєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - № 3. - С. 60-65.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149982
dc.description.abstractОбґрунтовано значення емісійної політики підприємства у залученні інвестицій. Визначено вимоги до змісту концепції емісії підприємства. Запропоновано стратегію виходу українського підприємства на фондовий ринок з метою залучення довгострокового фінансування за рахунок емісії цінних паперів, а також порядок розробки дивідендної політики підприємства.
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінвестиціїru_RU
dc.subjectдивідендна політикаru_RU
dc.subjectоблігація(облігації)ru_RU
dc.subjectемісійна політикаru_RU
dc.titleЗначення та порядок розробки емісійної політики підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2010 рік, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60-65.pdf306,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.