Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, І. Л.
dc.date.accessioned2017-09-22T10:21:24Z
dc.date.available2017-09-22T10:21:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЛитовченко І. Л. Типізація інтернет-середовища в Україні для маркетингової діяльності промислових підприємств / І. Л. Литовченко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - № 3. - С. 119-124.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150216
dc.description.abstractДосліджено територіальну диференціацію економіки України по комплексу показників, що відображають інноваційний розвиток. Запропоновано типізацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища.
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтернет-середовищеru_RU
dc.subjectУкраїнаru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectпромислове підприємствоru_RU
dc.subjectтипізаціяru_RU
dc.titleТипізація інтернет-середовища в Україні для маркетингової діяльності промислових підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658.8ru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2010 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
119-124.pdf396,1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.