Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалєхова, Л. Л.
dc.date.accessioned2017-09-22T11:01:51Z
dc.date.available2017-09-22T11:01:51Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationПалєхова Л. Л. Зміст та завдання маркетингу в плануванні сталого розвитку промислового регіону / Л. Л. Палєхова // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - № 4. - С. 113-118.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150219
dc.description.abstractДосліджено сутність та зміст маркетингу промислових регіонів, визначаються основні маркетингові можливості для планування конкурентних переваг промислових регіонів у контексті сталого розвитку.
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентна перевагаru_RU
dc.subjectмаркетингові можливостіru_RU
dc.subjectнаукова публікація НГУ 2010ru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.titleЗміст та завдання маркетингу в плануванні сталого розвитку промислового регіонуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2010 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113-118.pdf343,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.