Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150343
Назва: Формування результатів навчання при компетентнісній парадигмі вищої освіти
Інші назви: Sequence of the educational programs formation to meet the requirements of the system of labor
Автори: Горпинич, О. В.
Ключові слова: результати навчання;компетентності;система праці;Національна рамка кваліфікацій;зміст навчання;освітня програма;learning outcomes;competencies;the system works;the National Qualifica- tions Framework;the content of education;educational program
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Горпинич О. В. Формування результатів навчання при компетентнісній парадигмі вищої освіти // Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014: сборник научных трудов международной конференции, 27-28 сентября 2014г. - Днепропетровск, 2014. – С. 417-426.
Короткий огляд (реферат): На підставі аналізу нормативно-правового забезпечення вищої освіти згруповано складові результату навчання при компетентнісній сутності змісту освіти, наведено досвід формування вимог до результатів навчання Міжнародним інженерним альянсом, визначена послідовність формування освітньої програми з урахуванням вимог системи праці.
On the basis of the legal provision of higher education learning outcomes are grouped components in competency essence of educational content are forming experience requirements for the learning outcomes of the International Engineering Alliance, The sequence of formation of educational programs to meet the requirements of the system work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150343
Розташовується у зібраннях:«Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014, г. Днепропетровск, 27-28 сентября : сб. науч. тр. междунар. конф.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
417-426.pdf319,82 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.