Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисьменкова, Т. О.
dc.contributor.authorЧерних, Р.
dc.date.accessioned2017-10-03T10:54:16Z
dc.date.available2017-10-03T10:54:16Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationПисьменкова Т. О. Ефективність застосування компетентісного підходу при формуванні засобів діагностики рівня досягнень студентів / Т. О. Письменкова, Р. Черних // Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014: сборник научных трудов международной конференции, 27-28 сентября 2014г. - Днепропетровск, 2014. – С. 431-439.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150350
dc.description.abstractПредставлено дослідження ефективності застосування компетентісного підходу при формуванні засобів діагностики рівня досягнень бакалаврів гірництва.ru_RU
dc.description.abstractA research of the competence approach efficiency estimation while developing measures to evaluate bachelors’ in mining achievements are provided.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкомпетентісний підхідru_RU
dc.subjectзасоби діагностикиru_RU
dc.subjectрівень досягнень бакалаврів гірництваru_RU
dc.subjectcompetence approachru_RU
dc.subjectdiagnostics measuresru_RU
dc.subjectbachelors achievementsru_RU
dc.titleЕфективність застосування компетентісного підходу при формуванні засобів діагностики рівня досягнень студентівru_RU
dc.title.alternativeEstimation of the competence approach efficiency while developing measures to evaluate students’ achievementsru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk378.146ru_RU
Розташовується у зібраннях:«Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014, г. Днепропетровск, 27-28 сентября : сб. науч. тр. междунар. конф.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
431-439.pdf601,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.