Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150367
Назва: | Установление технико-экономических показателей работы карьерных автосамосвалов в комлексе с крутонаклонными конвейерами |
Інші назви: | Identification of technical-and-economic indexes of open-pit dump trucks in conjunction with steeply inclined conveyors |
Автори: | Шустов, А. А. |
Ключові слова: | автосамосвал;автосамоскид;крутонаклонный конвейер;крутопохилий конвеєр;глибокий залізорудний кар’єр;глубокий железорудный карьер;перенос дробильно-перегрузочных пунктов;перенесення дробарно-перевантажувальних пунктів;Качарський кар’єр;Качарский карьер;Республика Казахстан;Республіка Казахстан |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Шустов А. А. Установление технико-экономических показателей работы карьерных автосамосвалов в комлексе с крутонаклонными конвейерами / А. А. Шустов // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НГУ, 2017. – № 51. – С. 94-103. |
Короткий огляд (реферат): | Выполнен анализ работы автосамосвалов и крутонаклонных конвейеров в условиях глубоких железорудных карьеров. Рассмотрена технологическая схема к расчету переноса дробильно-перегрузочных пунктов с выделением оптимальных зон работы железнодорожного и
автомобильно-конвейерного транспорта. Обоснованы параметры рабочей зоны глубокого
карьера с учетом расположения комбинированных видов транспорта. Рассчитан экономический эффект предложенной схемы по замене наклонного ленточного конвейера на крутонаклонный в условиях Качарского карьера Республики Казахстан. Виконаний аналіз роботи автосамоскидів і крутопохилих конвеєрів в умовах глибоких залізорудних кар’єрів. Розглянута технологічна схема щодо розрахунку перенесення дробарно-перевантажувальних пунктів з виділенням оптимальних зон роботи залізничного та автомобільно-конвеєрного транспорту. Обґрунтовані параметри робочої зони глибокого кар’єру з урахуванням розміщення комбінованих видів транспорту. Розрахований економічний ефект по заміні похилого стрічкового конвеєра на крутопохилий в умовах Качарського кар’єру Республіки Казахстан. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150367 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. - 2017. - № 51 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
94-103.pdf | 699,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.