Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150441
Назва: Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти
Автори: Шепенюк, І. М.
Ключові слова: теоретична засада;створення моделі;освітній простор;новий освітній стандарт;здоровий спосіб життя;здоровый способ жизни;теоретическое положение;создание модели;образовательная область
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Шепенюк І. М. Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти / І. М. Шепенюк // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 16-19.
Короткий огляд (реферат): В наш час суспільство і держава ставлять перед системою освіти соціальне замовлення на здорову особистість. Різні типи освітніх закладів повинні стати освітньо-оздоровчими. Останнім часом сильно трансформувалися соціальні очікування від школи. Якщо раніше в системі соціальних очікувань домінували знання, уміння і навички, то нині суспільство чекає від школи моделі поведінки. У Державних стандартах освіти нового покоління зазначені моделі поведінки є пріоритетними, вони спрямовані на уміння робити самостійний вибір, приймати рішення, орієнтуватися в інформаційному просторі, вести здоровий спосіб життя тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150441
Розташовується у зібраннях:Здоровий спосіб життя: проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16-19.pdf201,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.