Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150441
Назва: | Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти |
Автори: | Шепенюк, І. М. |
Ключові слова: | теоретична засада;створення моделі;освітній простор;новий освітній стандарт;здоровий спосіб життя;здоровый способ жизни;теоретическое положение;создание модели;образовательная область |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Шепенюк І. М. Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти / І. М. Шепенюк // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 16-19. |
Короткий огляд (реферат): | В наш час суспільство і держава ставлять перед системою освіти соціальне замовлення на здорову особистість. Різні типи освітніх закладів повинні стати освітньо-оздоровчими. Останнім часом сильно трансформувалися соціальні очікування від школи. Якщо раніше в системі соціальних очікувань домінували знання, уміння і навички, то нині суспільство чекає від школи моделі поведінки. У Державних стандартах освіти нового покоління зазначені моделі поведінки є пріоритетними, вони спрямовані на уміння робити самостійний вибір, приймати рішення, орієнтуватися в інформаційному просторі, вести здоровий спосіб життя тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150441 |
Розташовується у зібраннях: | Здоровий спосіб життя: проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16-19.pdf | 201,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.