Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнищенко, Г. А.
dc.date.accessioned2018-01-26T06:35:52Z
dc.date.available2018-01-26T06:35:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationОнищенко Г. А. Методи навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / Г. А. Онищенко // Філологічні науки. Збірник наукових праць студентів та викладачів факультету. - Дніпро : Акцент ПП, 2017. – С. 221-222.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151010
dc.description.abstractПопри поширення в сучасному світі комп‘ютерних технологій, завдяки яким усе більшого значення набуває комп‘ютерний набір тексту, а не написання його «від руки», зберігається суспільне значення грамотності, зокрема й орфографічної. Молодь може бути скептично налаштована з цього приводу, але зауважимо хоча б те, що не кожна програма-редактор адекватно виконує функції перевірки орфографії та пунктуації, не говорячи про лексичну й граматичну відповідність тексту нормам, тому навіть у друкованій продукції часто трапляються прикрі помилки. Грамотність усного й, звичайно, письмового мовлення – ознака освіченої, мислячої, свідомої своєї національної й культурної приналежності людини.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАкцент ППru_RU
dc.subjectграмотністьru_RU
dc.subjectграмотностьru_RU
dc.subjectорфографіяru_RU
dc.subjectорфографияru_RU
dc.subjectсередня загальноосвітня школаru_RU
dc.titleМетоди навчання орфографії в середній загальноосвітній школіru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk81.161.2ru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та мовної комунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
221-222.pdf307,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.