Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорпинич, О. В.
dc.date.accessioned2018-03-02T08:12:19Z
dc.date.available2018-03-02T08:12:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationГорпинич О. В. Педагогічна діагностика рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчання / О. В. Горпинич // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2014 = Contemporary Innovation Technique of the Engineering Personnel Training for the Mining and Transport Indusnry 2014 : сб. науч. тр. междунар. конф., 27-28 марта 2014 г., Украина, Днепропетровск / [орг. комитет: П. И. Пилов и др.] ; М-во образования и науки Украины, Гос. высш. учеб. заведение "Нац. горн. ун-т" [и др.]. — Днепропетровск : НГУ, 2014. — C. 547-553.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151481
dc.description.abstractВ роботі наведено результати узагальнення методичних підходів до формування та впровадження педагогічної діагностики, визначено принципи та складові діагностування рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту на- вчання.ru_RU
dc.description.abstractThe paper summarizing methodological approaches to the development and implementation of educational assessment, the principles and components of diagnosis of student achievement in a competency based approach to training content.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпедагогічна діагностикаru_RU
dc.subjectpedagogical diagnosticsru_RU
dc.subjectкомпетенціїru_RU
dc.subjectcompetenciesru_RU
dc.subjectпринципи діагностуванняru_RU
dc.subjectprinciples of diagnosisru_RU
dc.subjectскладові діагностикиru_RU
dc.subjectdiagnostic componentsru_RU
dc.subjectінформаційні технології тестуванняru_RU
dc.subjectinformation technology testingru_RU
dc.titleПедагогічна діагностика рівня досягнень студентів при компетентнісному підході до змісту навчанняru_RU
dc.title.alternativeEducational assessment level of achievement of students at the competency approach to learning contentru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk378.146ru_RU
Розташовується у зібраннях:Современные  инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной  промышленности и транспорта 2014, г. Днепропетровск, 27-28 марта : сб. науч. тр. междунар. конф.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
547-553.pdf360,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.