Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151572
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Таран, І. О. | |
dc.contributor.author | Клименко, І. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-12T13:22:23Z | |
dc.date.available | 2018-03-12T13:22:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Таран І. О. Моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб'ємно-механічною трансмісією / І. О. Таран, І. Ю. Клименко // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НГУ, 2017. – № 50. – С. 225-232. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151572 | |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто процес гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб’ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою «диференціал на вході». Виявлення та систематизація основних закономірностей розподілу потоків потужності в замкнутому контурі гідрооб’ємно-механічної трансмісії в процесі гальмування виконані з використанням розробленої в MatLab/Simulink програмної реалізації. | ru_RU |
dc.description.abstract | В работе рассмотрен процесс торможения шахтного дизелевоза с гидрообьемно-механической трансмиссией, работающей по схеме «дифференциал на входе». Выявление и систематизация основных закономерностей распределения потоков мощности в замкнутом контуре гидрообьемно-механической трансмиссии в процессе торможения выполнены с использованием разработанной в MatLab/Simulink программной реализации. | ru_RU |
dc.description.abstract | Research the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical transmission operating according to “input differential” schemes at cinematic disconnecting the engine from the wheels in terms of transport ranges of motion. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | hydrostatic mechanical transmission | ru_RU |
dc.subject | stepless transmission | ru_RU |
dc.subject | input differential | ru_RU |
dc.subject | mine diesel locomotive | ru_RU |
dc.subject | braking process | ru_RU |
dc.subject | power parameters | ru_RU |
dc.subject | kinematic parameters | ru_RU |
dc.subject | energy parameters | ru_RU |
dc.subject | transport ranges of motion | ru_RU |
dc.subject | гидрообъемно-механическая трансмиссия | ru_RU |
dc.subject | гідрооб'ємно-механічна трансмісія | ru_RU |
dc.subject | процесс торможения | ru_RU |
dc.subject | процес гальмування | ru_RU |
dc.subject | шахтний дизелевоз | ru_RU |
dc.subject | шахтный дизелевоз | ru_RU |
dc.subject | рудниковий дизелевоз | ru_RU |
dc.title | Моделювання процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб'ємно-механічною трансмісією | ru_RU |
dc.title.alternative | Modeling the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical transmission | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 622.625.28 | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. - 2017. - № 50 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225-232.pdf | 284,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.