Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151785
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лапіна, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-25T19:15:20Z | - |
dc.date.available | 2018-03-25T19:15:20Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Лапіна В. О. Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі / В. О. Лапіна // Вісник Луганського національного університету ім. Т. Г. Шевченка. – 2012. - № 24 (259). – Ч. ІІ. – С. 149–154. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151785 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз філософської, психологічної, методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в навчальній діяльності, показати можливості навчального діалогу в формуванні та розвитку мовленнєвої компетентності студентів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | навчальний діалог, сократівський діалог, філософський діалог, принцип діалогізму, діалогічна філософія, особистісно-зорієнтоване навчання, мовленнєва компетентність. | ru_RU |
dc.title | Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | УДК 81'243:378.147 | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3. ЛАПІНА В.О.pdf | 189,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.