Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛапіна, В. О.
dc.date.accessioned2018-03-25T19:37:59Z
dc.date.available2018-03-25T19:37:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЛапіна В. О. Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов / В. О. Лапіна // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. праць. – Кривий Ріг : КДПУ, 2012. – Вип. 34. - С. 447–453.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151790
dc.description.abstractУ статті розглянуто психологічні характеристики та особливості навчального діалогу, які розкривають специфіку його організації в навчальній діяльності, показують його можливості в становленні особистісної сфери студентів, у тому числі і в розвитку їхньої професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності у процесі вивчення іноземних мов.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectнавчальний діалог, навчальна діяльність, психологічні характеристики, особливості, чинники, діалогічна ситуація, мовленнєва компетентність, педагогіка співпраці, рефлексіяru_RU
dc.titleПсихологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мовru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udkУДК 81'243:378.147ru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. ЛАПІНА В. О.pdf204,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.