Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152304
Назва: | Підвищення тягово-гальмівних показників шахтного локомотивного транспорту електричними методами |
Інші назви: | Increase of traction and braking parameters of mine locomotive transport by electric methods |
Автори: | Денищенко, О. В. Барташевський, С. Є. |
Ключові слова: | mine;railway;locomotive;electric locomotive;brake;current;voltage;resistance;engine;electromagnet;efficiency;safety;тягово-тормозная характеристика;тягово-гальмівна характеристика;шахтний локомотив;шахтный локомотив;электрический метод;електричний метод |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Денищенко О.В. Підвищення тягово-гальмівних показників шахтного локомотивного транспорту електричними методами / О. В. Денищенко, С. Є. Барташевський // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НГУ, 2018. – № 53. – С. 129-137. |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз сучасного стану шахтного локомотивного транспорту та виділено основні чинники, що впливають на стабільність його роботи. Запропоновані технічні рішення, що дозволять підвищити тягові і гальмівні характеристики електровозів і, за рахунок цього, збільшити продуктивність та безпеку експлуатації підземного транспорту. Проведен анализ современного состояния шахтного локомотивного транспорта и определены основные факторы, влияющие на стабильность его работы. Предложены технические решения, позволяющие повысить тяговые и тормозные характеристики электровозов и, за счет этого, увеличить производительность и безопасность эксплуатации подземного транспорта. Experimental and theoretical studies by traction and brake characteristics of mine locomotives carried out by the Department of Transport Systems and Technologies during several years made it possible to obtain reliable information concerning actual state of rail transport. Among other things, data on coefficients of resistance to movement of mine cars and grip of wheels of electric locomotives became a part of the industry standards. However, the studies also showed that reserves concerning the increase in traction and brake efforts for such traditional friction pair as “wheel-rail” have almost been exhausted. Objective of the paper is to wide a range of mine electric locomotive transport; improve its efficiency, operational safety relying upon the development of original technical solutions with the use of new physical effects. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152304 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. - 2018. - № 53 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 525,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.