Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152319
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Франчук, В. П. | |
dc.contributor.author | Зиборов, К. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-04T11:40:02Z | |
dc.date.available | 2018-05-04T11:40:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Франчук В. П. Динамическая модель шахтного локомотива, реализующего тяговое усилие в точке контакта колеса и рельса / В. П. Франчук, К. А. Зиборов // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НГУ, 2018. – № 53. – С. 153-162. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152319 | |
dc.description.abstract | Используя уравнения Лагранжа в обобщенных координатах составлена динамическая модель привода шахтного локомотива, реализующего тяговое усилие в точке контакта колеса и рельса. Определена кинетическая, потенциальная энергии сложной электромеханической системы. Для зависимости, отражающей особенности фрикционного контакта пары колесо – рельс для различных условий эксплуатации предложена аналитическая модель, полученная на основании экспериментальных зависимостей А.А. Ренгевича. | ru_RU |
dc.description.abstract | Використовуючи рівняння Лагранжа в узагальнених координатах складена динамічна модель приводу шахтного локомотива, що реалізує тягове зусилля в точці контакту колеса і рейки. Визначено кінетична, потенційна енергії складної електромеханічної системи. Для залежності, що відображає особливості фрикційного контакту пари колесо - рейка для різних умов експлуатації запропонована аналітична модель, отримана на підставі експериментальних залежностей О.О. Ренгевича. | ru_RU |
dc.description.abstract | Create a dynamic model of a mine locomotive drive, realizing the tractive effort at the contact point of the wheel and rail. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.subject | mine locomotive | ru_RU |
dc.subject | dynamic model | ru_RU |
dc.subject | drive | ru_RU |
dc.subject | tractive effort | ru_RU |
dc.subject | взаимодействие колесо-рельс | ru_RU |
dc.subject | динамическая модель | ru_RU |
dc.subject | динамічна модель | ru_RU |
dc.subject | тяговое усилие | ru_RU |
dc.subject | тягове зусилля | ru_RU |
dc.subject | шахтний локомотив | ru_RU |
dc.subject | шахтный локомотив | ru_RU |
dc.title | Динамическая модель шахтного локомотива, реализующего тяговое усилие в точке контакта колеса и рельса | ru_RU |
dc.title.alternative | Dynamic model mine locomotive, implements tractive force at the contact point of wheel and rail | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 622.625.28 | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. - 2018. - № 53 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 581,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.