Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлохин, С. Е.
dc.date.accessioned2018-06-12T12:34:17Z
dc.date.available2018-06-12T12:34:17Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationБлохин С. Е. Пути повышения тормозных возможностей шахтных локомотивов С.Е. Блохин // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпропетровськ : НГУ, 2011. – № 36. – Т. 1. – С. 214-218.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152691
dc.description.abstractОпределено, что наиболее перспективным типом шахтных локомотивов для угольных шахт Украины есть тяжелые шарнирно-сочлененные. Такие локомотивы должны иметь многократное резервирование тормозных устройств, создающих тормозную силу как в контакте колеса и рельса, так и рельсовыми тормозами. Актуальными становятся автоматические системы, отслеживающие максимально возможный коэффициент сцепления колеса и рельса в данных условиях движения и предотвращающие появление юза.ru_RU
dc.description.abstractВизначено, що найперспективнішим типом шахтних локомотивів для вугільних шахт України є важкі шарнірно-зчленовані. Такі локомотиви повинні мати багаторазове резервування гальмівних пристроїв, що створюють гальмівну силу як в контакті колеса і рейки, так і рейковими гальмами. Актуальними стають автоматичні системи, що відстежують максимально можливий коефіцієнт зчеплення колеса і рейки в даних умовах руху, і запобігають появі юза.ru_RU
dc.description.abstractIt is certain, that the heavy joint-joined are the most perspective type of mine locomotives for the coal mines of Ukraine. Such locomotives must have frequent reservation of brake devices, creating brake force both in the contact of wheel and rail, and by rail brakes. The automatic systems watching a maximally possible coefficient of rolling friction wheel and rail in the given terms of motion and preventing appearance of braking skidding is actual.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectгальмова системаru_RU
dc.subjectтормозная системаru_RU
dc.subjectшахтный локомотивru_RU
dc.subjectшахтний локомотивru_RU
dc.titleПути повышения тормозных возможностей шахтных локомотивовru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk622.625.28ru_RU
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. - 2011. - № 36. - Т 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf443,34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.