Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152830
Назва: Теоретичні засади оптимізації асортименту продукції підприємства з метою підвищення ефективності його експортної діяльності
Автори: Папіж, Ю. С.
Чернишенко, Ю. В.
Ключові слова: теоретична засада;теоретическая основа;продукція підприємства;продукция предприятия;підвищення ефективності;повышение эффективности;експортна діяльність;экспортная деятельность
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Папіж Ю. С. Теоретичні засади оптимізації асортименту продукції підприємства з метою підвищення ефективності його експортної діяльності / Папіж Ю. С., Чернишенко Ю. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства, особливо у контексті здійснення ефективної зовнішньоекономічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152830
Розташовується у зібраннях:Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38-40.pdf232,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.