Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152834
Назва: Особливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарювання
Автори: Черняк, В. І.
Омельяненко, Ю. Б.
Ключові слова: збутова політика підприємства;сбытовая политика предприятия;збут експортної продукції;сбыт экспортной продукции;сучасні умови господарювання;современные условия хозяйствования
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Черняк В. І. Особливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарювання / В. І. Черняк, Ю. Б. Омельяненко // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 50-53.
Короткий огляд (реферат): Збутову політику підприємства – виробника продукції слід розглядати, як цілеспрямовану діяльність, принципи і методи, здійснення якої покликані організувати рух потоку товарів до кінцевого споживача. Основною задачею є створення умов для перетворення потреб потенційного покупця в реальний попит на конкретний товар.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152834
Розташовується у зібраннях:Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51-53.pdf206,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.