Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвдоченко, О. О.-
dc.contributor.authorЧала, Н. В.-
dc.date.accessioned2018-07-11T10:25:40Z-
dc.date.available2018-07-11T10:25:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЄвдоченко О. О., Чала Н. В. Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній / Євдоченко О. О., Чала Н. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 80-83.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152844-
dc.description.abstractВраховуючи тенденції посилення глобалізації економічних процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів, сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні позиції глобальним компаніям стає все складніше. Саме тому активно впроваджуються нові підходи до «екологізації» діяльності міжнародних компаній, в тому числі й маркетингової. В даному випадку екологізацію розглядаємо як процес безперервної і послідовної розробки «та впровадження у виробничі процеси нових технологічних і управлінських заходів, які дають змогу підвищувати ефективність використання природних ресурсів зі збереженням чи поліпшенням» стану навколишнього середовища.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпріоритетні напрями екологізаціїru_RU
dc.subjectприоритетные направления экологизацииru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectглобальна компаніяru_RU
dc.subjectглобальная компанияru_RU
dc.subjectміжнародна конкуренціяru_RU
dc.subjectмеждународная конкуренцияru_RU
dc.titleПріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компанійru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk005.7ru_RU
Розташовується у зібраннях:Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
80-83.pdf247,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.