Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеврук, І. М.-
dc.date.accessioned2018-07-12T06:22:52Z-
dc.date.available2018-07-12T06:22:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСеврук І. М. Комплекс маркетингу як складова управління стратегічним розвитком міжнародних торговельних мереж / І. М. Севрук // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 174-175.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152848-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетинг предприятияru_RU
dc.subjectмаркетинг підприємстваru_RU
dc.subjectторговая сеть предприятийru_RU
dc.subjectторговельна мережа підприємствru_RU
dc.subjectстратегическое развитиеru_RU
dc.subjectстратегічний розвитокru_RU
dc.titleКомплекс маркетингу як складова управління стратегічним розвитком міжнародних торговельних мережru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174-175.pdf299,89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.