Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152875
Назва: Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства
Автори: Черняк, В. І.
Галічина, Д. С.
Ключові слова: сучасні вимоги;современные требования;розробка стратегіі;разработка стратегии;ринок збуту;рынок сбыта;продукція підприємства;продукция предприятия
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Черняк В. І. Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства / Черняк В. І., Галічина Д. С. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 94-96.
Короткий огляд (реферат): Збутова політика підприємства – це загальний підхід підприємства до збуту товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів. Стратегічною метою збутової політики має бути досягнення максимально можливого рівня обслуговування покупців при оптимальних витратах для підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152875
Розташовується у зібраннях:Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
94-96.pdf205,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.