Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153087
Назва: Маркетингова стратегія підприємства в умовах нестабільності ринків : монографія
Автори: Решетілова, Т. Б.
Ковтун, К. М.
Куваєва, Т. В.
Макуха, Ю. М.
Палєхова, Л. Л.
Пілова, К. П.
Сердюк, О. В.
Чумаченко, Т. М.
Шинкаренко, Н. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Маркетингова стратегія підприємства в умовах нестабільності ринків : монографія /Т.Б. Решетілова, К.М. Ковтун, Т.В. Куваєва, Ю.М. Макуха, Л.Л. Палєхова, К.П. Пілова, О.В. Сердюк, Т.М. Чумаченко, Н.В. Шинкаренко; за ред. Т.Б. Решетілової; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпро: НГУ, 2017. – 200 с
Короткий огляд (реферат): Присвячена теоретичним і практичним аспектам формування маркетингової стратегії підприємства на ринках, процесу взаємовідносин зі споживачами. Наведено результати власних маркетингових досліджень взаємовідносин компаній і споживачів як в промисловій сфері, так і в сфері послуг. Виявлено і проранжовано фактори, що впливають на поведінку споживача, визначають його лояльність або антилояльність. Стане у пригоді науково-педагогічним працівникам та здобувачам вищої освіти, наукова діяльність яких пов’язана з напрямом «Маркетинг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153087
ISBN: 978-966-350-646-3
Розташовується у зібраннях:Монографїі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монография_кафедра маркетинга 2017_аккредитация.pdf1,75 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.