Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153211
Назва: Засоби досягнення експресивності в англомовної та україномовної рекламі
Автори: Кобиляцька, Катерина Олегівна
Ключові слова: ADVERTISING, EXPRESSIVENESS, FIGURES OF SPEECH.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кобиляцька К.О. Засоби досягнення експресивності в англомовної та україномовної рекламі: дипломна робота бакалавр. - Дніпро 2018. - 60 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153211
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.Дипломна робота Кобиляцька_Катерина (2).pdf1,05 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.