Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153814
Назва: | Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні |
Автори: | Григорук, П. М. Григорук, С. С. |
Ключові слова: | дихотомічна шкала;забезпечення якості рівня освіти;індикатор оцінки;индикатор оценки |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Григорук П. М. Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні / П. М. Григорук, С. С. Григорук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – C.13-17. |
Короткий огляд (реферат): | Розроблено методику для визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти (ВЗЯО) на інституційному рівні, яка включає систему показників 13 та індикаторів у відповідності до стандартів ESG-2015 методи кількісного вимірювання та переведення отриманих числових оцінок у якісні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153814 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13-17.pdf | 338,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.