Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153821
Назва: Теорія і практика забезпечення якості вищої освіти в умовах реформування освітньої системи України
Автори: Федірчик, Т. Д.
Ключові слова: реформирование образования;реформування освіти;якість освіти;качество образования
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Федірчик Т. Д. Теорія і практика забезпечення якості вищої освіти в умовах реформування освітньої системи УКраїни / Т. Д. Федірчик // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – C. 33-36.
Короткий огляд (реферат): Реформування української системи вищої освіти базується на пріоритеті забезпечення якісного надання освітніх послуг, що сприятиме формуванню продуктивних, конкурентоспроможних фахівців, які стануть запорукою подальшого розвитку суспільства. Це зумовлено тим, що відбувається усвідомлення залежності стану розвитку країни та її економічної конкурентоспроможності від якості людських ресурсів, а також, – залежності конкурентоспроможності випускників від якості освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153821
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33-36.pdf309,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.