Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNevidnik, Diana-
dc.date.accessioned2019-08-30T11:08:29Z-
dc.date.available2019-08-30T11:08:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationNevidnik D. Bedürfnispyramide als Marketinggrundlage / Diana Nevidnik, E.P. Pilova, I.A. Iaremenko // Розширюючи обрії : зб. тез 13-го міжнародного форуму студентів і молодих учених, 19-20 квітня, 2018 р., [Електронний ресурс]. Т. 1. - 2018. - Р. 93ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154253-
dc.language.isoderu_RU
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"ru_RU
dc.subjectBedürfnispyramide, Marketinggrundlageru_RU
dc.titleBedürfnispyramide als Marketinggrundlageru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS. April 19-20, 2018. Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
93.pdf44,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.