Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154386
Назва: Засоби виразності в англомовному рекламному тексті та шляхи їх збереження при перекладі
Автори: Козирєва, Галина Олександрівна
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Козирева Г. О. Засоби виразності в англомовному рекламному тексті та шляхи їх збереження при перекладі: дипломна робота магістр. - Дніпро. - 71 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154386
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козырева.pdf732,21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.