Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154603
Назва: Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання (в рамках лабораторних робіт) з дисципліни «Комунікативний дизайн» для студентів заочної форми підготовки спеціальностей 131 Прикладна механіка, 132 Матеріалознавство
Автори: Письменкова, Т. О.
Вернер, І. В.
Ключові слова: Комунікативний дизайн;Методичні рекомендації;Матеріалознавство
Дата публікації: 2018
Видавництво: НТУ «ДП»
Бібліографічний опис: Письменкова Т. О. Методичні рекомендації до виконання індивідуального завдання (в рамках лабораторних робіт) з дисципліни «Комунікативний дизайн» для студентів заочної форми підготовки спеціальностей 131 Прикладна механіка, 132 Матеріалознавство / Т. О. Письменкова, І. В. Вернер // – Дніпро: НТУ «ДП», 2018. – 68 с.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні роботодавець все частіше вимагає фахівців широкого профілю. Запрошуючи на роботу інженера-конструктора роботодавець розуміє наявність у нього окрім професійних, навичок роботи в програмних продуктах векторної та растрової графіки, наявність знань в сфері дизайну і візуальної комунікації, а також у сфері комп’ютерних технологій і аналітичної переробки інформації. Продуктивна проектна діяльність потребує рішення нових по змісту та масштабу соціальних задач або технічних проблем, висування нових ідей, вибору особливого кута зору на виникаючі питання, використання нових засобів рішення проблем. Сьогодні саме дизайн став комунікативним феноменом метою якого є – конструювання керованої результативної комунікації. Дизайн в комунікативному вимірі представляє собою процес продукування вражень. Продукуючи враження і оперуючи ними, дизайн здатний ефективно формувати і ефективно впливати як на споживчу мотивацію, так і на ціннісні установки людини. Вже наприкінці 20 ст. дизайн знайшов статус фундаментальної культурної практики, що впливає на ціннісні системи сучасного суспільства. Дизайнер, створюючи комунікативне середовище за допомогою вироблених вражень, передбачає ситуацію обміну сенсу між взаємодіючими сторонами. В свою чергу, такий обмін синхронне вибудовування цими взаємодіючими сторонами загального семіотичного простору, в якому стає можливе узгодженість та порозуміння. Якщо раніше для дизайнера відправними точками були «річ» та «середовище», то сьогодні такими є «знак» і «комунікативна ситуація»: дизайнер перетворюється на оповідача історій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154603
Розташовується у зібраннях:Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
метод ком дизайн промо 2018.pdfМетодичні рекомендації587,02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.