Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154609
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вернер, І. В. | |
dc.contributor.author | Письменкова, Т. О. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-04T08:19:27Z | |
dc.date.available | 2019-12-04T08:19:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Вернер І. В. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» Частина І «Моделювання об'єктів» для студентів спеціальності 132 Матеріалознавство / І. В. Вернер, Т. О. Письменкова // – Дніпро: НГУ, 2017. – 50 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154609 | |
dc.description.abstract | Стрімкий розвиток суспільства зумовлений зростанням обсягу інформації та удосконаленням технологій, призвів до появи ряду нових професій. В кожній галузі діяльності вимоги до фахівців зростають, висуваються ряд додаткових компетентностей які потребують активної взаємодії багатьох учасників таобьєктів процесу. Творчість та іноваційність є важливою складовою будь-якого процесу. Конструювання не є виключенням, а навіть має в основі діяльності творчий процес, що спонукає до інноваційності підходів, дій та результатів. Так підготовка фахівців вимагає суттєвих змін. У освітніх стандартах спеціальності 132 Матеріалознавство до фахівців з вищою освітою на ряду з фаховими компетентностями висувається ряд додаткових компетентностей які необхідні у будь-якій сфері діяльності, як професійній так і побутовій. Створення функціональних і ергономічних предметів, естетично приємний зовнішній вигляд виробу, підвищення енерго- та ресурсозбереження при виробництві та використанні предмета, проектування безпечних для людини і навколишнього середовища речей, створення інтуїтивно простого у використанні обладнання – всі ці критерії нового продукту вимагають від сучасного інженера не тільки професійних навичок, а й широку уяву і тонке естетичне бачення. Дисципліною «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» забезпечуються результати навчання наведені в освітній програмі підготовки бакалаврів за спеціальністю 132 Матеріалознавство – здатність доносити інформацію, ідеї, проблеми, рішення та власний досвід, застосовування до рішення прикладних задач дизайнерських методів обробки та донесення інформації Представлені методичні рекомендації створені з метою допомогти студентам у вироблені умінь створювати графічну документацію і розв’язувати прикладні дизайнерські задачі із застосуванням сучасних інформаційних технологій. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НГУ | ru_RU |
dc.subject | Методичні рекомендації | ru_RU |
dc.subject | Матеріалознавство | ru_RU |
dc.subject | Проектування взаємодії | ru_RU |
dc.subject | рендерінг | ru_RU |
dc.title | Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» Частина І «Моделювання об'єктів» для студентів спеціальності 132 Матеріалознавство | ru_RU |
dc.type | Learning Object | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
трехмерная графика для рендеринга ч1.pdf | Методичні вказівки | 5,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.