Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрачук, Ю. З.
dc.contributor.authorСталінська, О. В.
dc.contributor.authorСав’юк, Л. О.
dc.contributor.authorСнітко, Є. О.
dc.date.accessioned2019-12-19T13:22:18Z
dc.date.available2019-12-19T13:22:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationНапрями підвищення ефективності інженерної освіти в країні на сучасному етапі розвитку суспільства / Ю. З. Драчук, О. В. Сталінська, Л. О. Сав’юк, Є. О. Снітко // Форум гірників – 2019 : матеріали міжнар. наук.-техн. конф., 26-27 верес. 2019 р. До 120-річчя заснування Університету. – Дніпро : Журфонд, 2019. – С. 370-374.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154680
dc.description.abstractРозглянуто напрями підвищення ефективності інженерної освіти у закладах вищої освіти: творча активність особистості в системі підготовки спеціаліста, інтерактивні технології у навчальному процесі, інноваційна діяльність й інтелектуальний потенціал. Визначено напрями формування організаційно-економічного механізму інженерної освіти з урахуванням стану та результатів сучасної діяльності промислових підприємств України. Розглянуто важливі складові вдосконалення системи освіти - раннє виявлення, навчання і виховання обдарованої й талановитої молоді.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінженерна освітаru_RU
dc.subjectинженерное образованиеru_RU
dc.subjectнапрями підвищенняru_RU
dc.subjectнаправления повышенияru_RU
dc.subjectсучасний етапru_RU
dc.subjectсовременный этапru_RU
dc.subjectрозвиток суспільстваru_RU
dc.subjectразвитие обществаru_RU
dc.titleНапрями підвищення ефективності інженерної освіти в країні на сучасному етапі розвитку суспільстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Форум гірників – 2019 : матеріали міжнар. наук.-техн. конф., 26-27 верес. 2019 р. До 120-річчя заснування Університету.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
370-374.pdf244,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.