Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154813
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левенець, А.О. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-27T08:40:34Z | |
dc.date.available | 2020-01-27T08:40:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154813 | |
dc.description.abstract | Актуальність роботи обумовлено тим, що головним завданням розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на середньостроковий період та до 2020 року є визначення шляхів розв’язання проблем подальшого розвитку транспортної галузі, зростання попиту на транспортні послуги, активізації процесів інтеграції транспортно-дорожнього комплексу України до європейської та світової транспортних систем. Для сучасного економічного стану України характерним є підвищення ролі транспорту, який забезпечує життєдіяльність населення, функціонування і розвиток економіки держави, можливість досягнення зовнішньоекономічних цілей країни. Актуальність дослідження обумовлена тим, що проблема збереження вантажу під час його транспортування від відправника до місця призначення, за своєю природою деліктна і обмежена, є основною договірною відповідальністю перевізника. Для реалізації наукового підходу до вирішення проблеми збереження генеральних вантажів необхідно розкрити механізм формування чинників, які є причинами незбереження вантажу, і розробити кількісні характеристики для комплексної оцінки ризику незбереження вантажу під час його транспортування вантажним автомобілем. У зв’язку з високим рівнем взаємозв’язку наведених вище факторів, завдання з підвищення ефективності перевізного процесу автомобільним вантажним транспортом в міжнародному сполученні за рахунок оцінювання ризику незбереження вантажу - є актуальною задачею. Об’єкт дослідження – процес збереження вантажу під час транспортування вантажним автопоїздом в міжнародному сполученні рухомим складом (РС) автотранспортного підприємства (АП) ТОВ «ЄВРО-ЛОГОС». Предмет дослідження – методологія попереднього оцінювання ризику незбереження вантажу при здійсненні міжнародних вантажних автомобільних перевезень (МВАП). Метою роботи є підвищення ефективності перевізного процесу автомобільним вантажним транспортом в міжнародному сполученні за рахунок оцінювання ризику незбереження вантажу і дослідження факторів, які впливають на цей процес. Наукова цінність: проведено розробку алгоритму комплексного оцінювання ризику незбереження вантажу при виконанні МВАП; визначена залежність зміни комплексного показника ризику незбереження вантажу; розроблено алгоритм оцінювання ризику незбереження вантажу при виконанні МВАП. Практична цінність: сформована структура факторів, які впливають на збереження вантажів при здійсненні МВАП; проведено комплексне оцінювання незбереження вантажу при виконанні МВАП; визначена залежність зміни комплексного показника незбереження вантажу; розроблена методика оцінювання ризику незбереження вантажу при виконанні МВАП. Рекомендації з впровадження: керівництво АП ТОВ «ЄВРО-ЛОГОС» надало позитивну оцінку та прийняло до розгляду питання щодо впровадження розробок проведеного дослідження в практичної діяльності АП при виконанні МВАП. Отримані результати проведеного дослідження мають універсальний характер і можуть бути використані на АП, які виконують МВАП. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НТУ ДП | ru_RU |
dc.subject | ВАНТАЖ, ТРАНСПОРТНИЙ РИЗИК, ФАКТОР, МІЖНАРОДНІ АВТОМОБІЛЬНІ ВАНТАЖНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ, НЕЗБЕРЕЖЕННІСТЬ ВАНТАЖУ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ | ru_RU |
dc.title | Підвищення якості міжнародних автомобільних вантажних перевезень за рахунок оцінювання ризику незбереження вантажів (на прикладі автотранспортного підприємства ТОВ «ЄВРО-ЛОГОС») | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра управління на транспорті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Левенець А.О. 2019 рік.pdf | Дипломна робота | 1,23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.