Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154846
Назва: Обґрунтування проектних рішень, щодо підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі м. Дніпро, із використанням пакетів імітаційного моделювання PTV VISSIM та AnyLogic
Автори: Кононенко, К.С.
Ключові слова: ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, СВІТЛОФОРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ, ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЯ МЕРЕЖА.
Дата публікації: 2019
Видавництво: НТУ ДП
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є підвищення рівня безпеки та організації дорожнього руху елементів вулично-дорожньої мережі м. Дніпро із використанням сучасних пакетів імітаційного моделювання. Об’єкт дослідження: елементи вулично-дорожньої мережі м. Дніпро. Предмет дослідження: вплив результатів імітаційного моделювання на обґрунтування проектних рішень, щодо підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі м. Дніпро. У вступі представлені проблеми організації дорожнього руху в середніх та великих містах. В аналітичному розділі проаналізовано структуру вулично-дорожньої мережі та її основні елементи, обґрунтувань актуальність дослідження задачі, проаналізовані заходи щодо підвищення ефективності ОДД. У теоретичному розділі обґрунтований вибір об’єктів дослідження та проведений аналіз можливостей та області застосування сучасних програмних продуктів з імітаційного моделювання дорожнього руху PTV VISSIM та AnyLogic. У експериментальному розділі виконана оптимізація світлофорного циклу, обґрунтована доцільність влаштування кільцевого перетину, світлофорного регулювання на з’їзді з Кайдакського моста, смуги для руху громадського транспорту та доведена неефективність влаштування парковок на крайній правій смузі руху. У розділі охорони праці представлений аналіз небезпечних факторів впливу на водіїв та запропонувати необхідні заходи для їх усунення. В економічному розділі наведено економічний ефект від впровадження заходів щодо удосконалення організації дорожнього руху. Практичне значення роботи полягає в підвищенні ефективності організації дорожнього руху елементів вулично-дорожньої мережі м. Дніпро.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154846
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління на транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019, Кононенко Кристина Сергіївна (275м-18-1).pdf438,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.