Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154899
Назва: Підвищення конкурентоздатності ПАТ «Бескид» за рахунок удосконалення транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні
Автори: Семеницька, В.М.
Ключові слова: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ, ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ, ПИТОМИЙ ПРИБУТОК
Дата публікації: 2019
Видавництво: НТУ ДП
Короткий огляд (реферат): Актуальність роботи обумовлено тим, що економіка України перебуває на етапі інтеграції в світову економічну систему, що для вітчизняних логістичних операторів передбачає конкуренцію з іноземними транспортними компаніями. Для сучасного стану глобального логістичного ринку характерними є суттєве перевищення пропозицій над попитом, тому вітчизняні логістичні оператори, які прагнуть працювати на міжнародних напрямах, мають постійно підвищувати показники конкурентоздатності. Для вирішення цієї задачі потрібно розуміти вплив експлуатаційних параметрів транспортно-технологічних схем, що використовуються, на інтегральні показники конкурентоздатності, вміти визначати найбільш важливі фактори та обґрунтовувати комплексні заходи щодо їх покращення. Тому задача обґрунтування заходів щодо удосконалення транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні, направлений на підвищення конкурентоздатності логістичного оператора, є актуальною. Об'єкт дослідження: процес логістичного обслуговування поставок сушених овочів в міжнародному сполученні. Предмет дослідження: залежність показників конкурентоздатності автотранспортного підприємства від параметрів транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні. Мета роботи: обґрунтування параметрів раціональної транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні, що забезпечують підвищення показників конкурентоспроможності підприємства на ринку логістичних послуг. Практична цінність роботи полягає в обґрунтуванні параметрів системи управління запасами, що дозволяє скоротити логістичні витрати та підвищити ефективність використання оборотних коштів власника вантажу, а також в обґрунтуванні вибору схеми зворотного завантаження на основі результатів імітаційного моделювання методом Монте-Карло, що дозволяє зменшити вірогідності збитків перевізника при прийнятті рішення в умовах невизначеності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154899
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління на транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семеницька В.М. 2019 рік.pdf282,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.