Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154899
Назва: | Підвищення конкурентоздатності ПАТ «Бескид» за рахунок удосконалення транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні |
Автори: | Семеницька, В.М. |
Ключові слова: | КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ, ЛОГІСТИЧНІ ВИТРАТИ, ПИТОМИЙ ПРИБУТОК |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | НТУ ДП |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність роботи обумовлено тим, що економіка України перебуває на етапі інтеграції в світову економічну систему, що для вітчизняних логістичних операторів передбачає конкуренцію з іноземними транспортними компаніями. Для сучасного стану глобального логістичного ринку характерними є суттєве перевищення пропозицій над попитом, тому вітчизняні логістичні оператори, які прагнуть працювати на міжнародних напрямах, мають постійно підвищувати показники конкурентоздатності. Для вирішення цієї задачі потрібно розуміти вплив експлуатаційних параметрів транспортно-технологічних схем, що використовуються, на інтегральні показники конкурентоздатності, вміти визначати найбільш важливі фактори та обґрунтовувати комплексні заходи щодо їх покращення. Тому задача обґрунтування заходів щодо удосконалення транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні, направлений на підвищення конкурентоздатності логістичного оператора, є актуальною. Об'єкт дослідження: процес логістичного обслуговування поставок сушених овочів в міжнародному сполученні. Предмет дослідження: залежність показників конкурентоздатності автотранспортного підприємства від параметрів транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні. Мета роботи: обґрунтування параметрів раціональної транспортно-технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні, що забезпечують підвищення показників конкурентоспроможності підприємства на ринку логістичних послуг. Практична цінність роботи полягає в обґрунтуванні параметрів системи управління запасами, що дозволяє скоротити логістичні витрати та підвищити ефективність використання оборотних коштів власника вантажу, а також в обґрунтуванні вибору схеми зворотного завантаження на основі результатів імітаційного моделювання методом Монте-Карло, що дозволяє зменшити вірогідності збитків перевізника при прийнятті рішення в умовах невизначеності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154899 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра управління на транспорті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семеницька В.М. 2019 рік.pdf | 282,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.