Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудкіна, Вікторія Вадимівна-
dc.date.accessioned2020-02-06T12:41:40Z-
dc.date.available2020-02-06T12:41:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДудкіна В.В. Креолізований текст в англомовній рекламі та труднощі його перекладу: дипломна робота магістр. - Дніпро 2019. - 71 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154924-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження: реклама як соціолінгвістичне явище. Предметом дослідження: перекладацькі прийоми, які використовують для відтворення закладеного у креолізований рекламний текст змісту у мові перекладу. Мета дослідження полягає у вивченні смислової організації рекламного креолізованого тексту в друкованих ЗМІ для його подальшого перекладу і адаптації у мові-реципієнті. Методи дослідження: теоретичний аналіз, метод контекстуального та трансформаційного аналізу, порівняння та класифікація. У теоретичній частині розглядається специфіка реклами із загальної точки зору, структура рекламного тексту, ролі ілюстрацій в друкованій рекламі. Докладно описані різноманітні виразні прийоми, які використовуються для залучення уваги читача, у тому числі і креолізація тексту. У практичній частині увага приділяється практичному використанню і аналізу перекладацьких трансформацій при перекладі креолізованих рекламних текстів українською мовою. Теоретична новизна полягає у послідовному систематичному дослідженню особливостей перекладу англомовних креолізованих рекламних текстів з точки зору загальної теорії перекладу. Практичне значення роботи полягає у тому, що отримані дані аналізу можуть слугувати матеріалом для вивчення студентам-перекладачам і при викладанні Практики перекладу з англійської мови.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectКРЕОЛІЗОВАНИЙ РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТru_RU
dc.subjectРЕКЛАМАru_RU
dc.subjectКОНТЕКСТУАЛЬНИЙ АНАЛІЗru_RU
dc.subjectТРАНСФОРМАЦІЯru_RU
dc.subjectФУНКЦІЇ РЕКЛАМИru_RU
dc.subjectСОЦІОЛІНГВІСТИЧНИЙ ФЕНОМЕНru_RU
dc.subjectCREOLIZED ADVERTISING TEXTru_RU
dc.subjectADVERTISEMENTru_RU
dc.subjectCONTEXTUAL ANALYSISru_RU
dc.subjectTRANSFORMATIONru_RU
dc.subjectFUNCTIONS OF ADVERTISEMENTru_RU
dc.subjectSOCIOLINGUISTIC PHENOMENONru_RU
dc.titleКреолізований текст в англомовній рекламі та труднощі його перекладуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудкіна_В._Кваліфікаційна_робота_магістра.PDF1,34 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.