Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154959
Назва: | Особливості застосування інтерактивних технологій при розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури |
Автори: | Руденко, Дар’я Олегівна |
Ключові слова: | ПЕДАГОГ;СТУДЕНТ;ЗДОБУВАЧ ОСВІТИ;НАВЧАННЯ;ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ;ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ;ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ;БЕСІДА;РОЗПОВІДЬ;ДИСПУТ;ГУМАННІСТЬ;КОНТАКТ;СТИЛІ КОМУНІКАЦІЇ;МОДЕЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ;КОМУНІКАТИВНА ПОВЕДІНКА;КУЛЬТУРА МОВИ;БАР’ЄРИ У СПІЛКУВАННІ;НАВЧАЛЬНІ ВПРАВИ;ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ;EDUCATOR;STUDENT;EDUCATIONAL RESEARCHER;TEACHING;PEDAGOGICAL SKILL;PEDAGOGICAL COMMUCATION;PEDAGOGICAL EXPERIMENT;CONVERSATION;STORY;DISPUTE;HUMANITY;CONTACT;COMMUNICATION STYLES;MODELS OF PEDAGOGICAL COMMUCATION;COMMUNICATIVE BEHAVIOR;LANGUAGE CULTURE;COMMUCATION BARRIERS;EDUCATIONAL EXERCISES;INTERACTIVE TECHNOLOGIES |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Руденко Д.О. Особливості застосування інтерактивних технологій при розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури: дипломна робота магістр. - Дніпро 2019. - 80 с. |
Короткий огляд (реферат): | Об’єкт дослідження: процес розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури. Предмет дослідження: специфіка застосування інтерактивних технологій при навчанні студентів магістратури педагогічної майстерності. Мета дипломної роботи: описати особливості застосування інтерактивних технологій розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури. Методи дослідження представлені пошуковим аналізом літератури вітчизняних та іноземних дослідників, застосуванням описового методу та методу систематизації результатів дослідження, реалізовані через комплекс більш конкретних методів і прийомів аналізу; педагогічним експериментом формувального типу. У вступі охарактеризований стан проблеми, конкретизовані завдання на дипломну роботу. У теоретичній частині здійснено літературний аналіз вітчизняних та зарубіжних джерел щодо основ педагогічної майстерності та інтерактивних педагогічних технологій навчання, визначення понять педагогічної майстерної та інтерактивних педагогічних технологій навчання; досліджені особливості, а також, методи застосування інтерактивних форм навчання при вдосконалені навичок педагогічного спілкування. У практичній частині були більш детально проаналізовані навички педагогічного спілкування; досліджені методи застосування інтерактивних педагогічних технологій задля підвищення рівня оволодіння навичками педагогічного спілкування студентів магістратури та застосовані на практиці. Наукова новизна даної роботи полягає в розробці комплексу інтерактивних методик при розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури. Практичне значення дослідження полягає в тому, що результати можуть бути використанні при розробці уроків з методики викладання іноземних мов для студентів вищого навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154959 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Руденко_Д._Кваліфікаційна_робота_магістра.PDF | 1,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.