Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154995
Назва: | Проектування гірничого виробництва. Методичне забезпечення до виконання курсового проекту з підготовки фахівців другого (магістерського) рівня зі спеціальності 184 Гірництво освітньо-професійної програми «Гірництво». Блок № 1 Підземна розробка родовищ та блок № 2 Інжиніринг гірництва |
Автори: | Медяник, В. Ю. Петльований, М. В. Гайдай, О. А. Мамайкін, О. Р. |
Ключові слова: | проектування гірничого виробництва;проектирование горного производства |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Видавництво НТУ "ДП" |
Бібліографічний опис: | Проектування гірничого виробництва. Методичне забезпечення до виконання курсового проекту з підготовки фахівців другого (магістерського) рівня зі спеціальності 184 Гірництво освітньо-професійної програми «Гірництво». Блок № 1 Підземна розробка родовищ та блок № 2 Інжиніринг гірництва / Ук- лад.: В. Ю. Медяник, М. В. Петльований, О. А. Гайдай, О. Р. Мамайкін ; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т «Дніпровська політехніка». – Дніпро : НТУ «ДП», 2019. – 33 с. |
Короткий огляд (реферат): | Подано методичне забезпечення до виконання курсового проекту з «Проектування гірничого виробництва» для студентів спеціальності 184 Гірництво (освітньо-професійної програми «Гірництво»), які навчаються за програмою пі- дготовки магістрів. Зокрема визначено структуру та зміст пояснювальної запи- ски й вимоги до графічної частини курсового проекту, послідовність роботи над ним, описано процедуру його захисту й критерії оцінювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154995 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра гірничої інженерії та освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Курсовой проектування гірничого виробництва_2019 CD1203.pdf | 338,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.