Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155001
Назва: | Планування та розробка вугільної шахти при розгляді відповідного повністю механізованого видобутку, для забезпечення щоденного видобутку у 30.000 тон корисного матеріалу з двох вугільних пластів |
Інші назви: | Planning and development of a hard coal mine under the consideration of an applicable completely mechanized extraction to ensure a daily extraction of 30.000 tons of usable material out of two coal beds |
Автори: | Кайсим, О.Р. |
Ключові слова: | ШАХТА, ВУГІЛЛЯ, ПРОЕКТУВАННЯ, РОДОВИЩЕ, ПЛАНУВАННЯ, ЛАВА, ЗАБІЙ, ВИРОБКА, СТРУГ, КОМБАЙН, СТОВП, 9 Planning and development of a hard coal mine under the consideration of an applicable completely mechanized extraction to ensure a daily extraction of 30.000 tons of usable material out of two coal beds ПЛАСТ, МОДЕЛЮВАННЯ, ШАХТНЕ ПОЛЕ, НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАН, ПАНЕЛЬ, ПРОДУКТИВНІСТЬ, ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИДОБУТКУ, ВІДКРИТТЯ ШАХТНОГО ПОЛЯ |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Предмет досліджень – вибір та застосування системи механізованого видобутку корисної копалини і загальний проект гірничих робіт. Метою роботи дизайн вугільної шахти та розробка мережі виробок для забезпечення пригідних умов для роботи та застосування відповідної техніки для досягнення планового добового видобутку. Методи дослідження - огляд наукових досліджень; огляд досвіду шахт; аналіз способів видобутку вугілля; комп’ютерне моделювання родовища, що базується на фронтальному та боковому ескізах. Представлені результати шахтних досліджень та застосування різних видобувних машин для конкретних умов залягання пластів. Було розглянуто підходи для відкриття шахтного поля і вибрано найбільш відповідні вимогам. Видобуток панелей та напрямок їхнього просування вибрано зважаючи на геологічні характеристики шахтного поля та беручи до уваги досвід планування лав таких країн як Австралія, США та Німеччина. При проектуванні панелей, система входу та бар’єрний стовп були визначені за допомогою різних підходів, які базуються на розмірах виймальних панелей та глибині залягання. Внутрішньо шахтний транспорт складається з системи сполучених між собою конвеєрів різного типу для безперервного транспортування гірничої маси. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155001 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра гірничої інженерії та освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Diplom_Kaisym.pdf | 8,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.