Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155117
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації І» для бакалаврів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Автори: Шинкаренко, Н. В.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації І» для бакалаврів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Розробник : Шинкаренко Н. В. ; Нац. техн. ун-т. «Дніпровська політехніка», каф. маркетингу. – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 14 с.
Короткий огляд (реферат): Робоча програма призначена для реалізації компетентнісного підходу під час планування освітнього процесу, викладання дисципліни, підготовки студентів до контрольних заходів, контролю провадження освітньої діяльності, внутрішнього та зовнішнього контролю забезпечення якості вищої освіти, акредитації освітніх програм у межах спеціальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155117
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29466RPФ21Market_kom.pdf298,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.