Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155180
Назва: | Дійсний пріоритет розвитку освіти: нове педагогичне мислення |
Автори: | Возняк, Володимир Степанович |
Ключові слова: | освіта;пріоритети;педагогічне мислення |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | НТУ "ДП" |
Бібліографічний опис: | Возняк В. С. Дійсний пріоритет розвитку освіти: нове педагогичне мислення / Володимир Степанович Возняк // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 38-40. |
Короткий огляд (реферат): | Пропонується зовсім інший варіант розуміння пріоритетів розвитку освіти: не пошуки різноманітних інноваційних технологій, а – радикальна зміна мислення, Тобто – перехід до нового педагогічного мислення. Без радикально теоретичного осмислення сучасних педагогічних реалій ( і переведення цього у режим власне мислення) всі розмови про пріоритети розвитку освіти втрачають сенс. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155180 |
Розташовується у зібраннях: | Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38-40.pdf | 203,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.