Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Наталія
dc.contributor.authorКозинець, І. І.
dc.date.accessioned2020-04-14T18:43:24Z
dc.date.available2020-04-14T18:43:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationБабенко Н. Педагогіка партнерства у вищій школі / Н. Бабенко, І. І. Козинець // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 44-47.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155183
dc.description.abstractРазом із розвитком суспільства повинні розвиватися методи підготовки випускників закладів вищої освіти, адже мета освітнього закладу – навчити студента вчитися та самостійно здобувати знання протягом життя. Саме принцип педагогічного партнерства найкраще сприяє реалізації співпраці викладача та студента.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ "ДП"ru_RU
dc.subjectпедагогікаru_RU
dc.subjectвища школаru_RU
dc.subjectПедагогіка партнерстваru_RU
dc.titleПедагогіка партнерства у вищій школіru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk378ru_RU
Розташовується у зібраннях:Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44-47.pdf175,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.