Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвягін, Сергій-
dc.date.accessioned2020-05-02T11:27:55Z-
dc.date.available2020-05-02T11:27:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155239-
dc.descriptionВ інформаційно-аналітичному розділі наведений аналіз об’єкту дослідження, його організаційна структура та економічні показники. Представлений аналітичний огляд задачі вирішуваних задач на об’єкті. Виконаний вибір постановка задачі. У спеціальному розділі розроблена економічно-математична модель оптимізацій плану випуску продукції на основі прогнозу попиту в умовах об'єкта дослідження. Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в можливості підвищення ефективності роботи компанії за рахунок впровадження розробок по оптимизації виробничого плану та мінімізації затрат при здійсненні логістичних операцій.ru_RU
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих у роботі результатів полягає в можливості підвищення ефективності роботи компанії за рахунок впровадження розробок по оптимизації виробничого плану та мінімізації затрат при здійсненні логістичних операцій.ru_RU
dc.description.abstractОб’єктом дослідження: виробничі процеси компанії «Matroluxe»ru_RU
dc.description.abstractПредметом дослідження: план випуску продукції. Мета дослідження: оптимізація плану випуску продукції в умовах компанії «Matroluxe». Методи дослідження: аналіз ABC-XYZ з урахуванням додаткових критеріїв, прогнозування попиту методом Хольта-Вінтерса з урахуванням сезоної компоненти. Оптимізація плану випуску продукції. Вірішення транспортної задачі.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectаналіз попитуru_RU
dc.subjectмодельru_RU
dc.subjectоб’єктru_RU
dc.subjectоптимізація випускуru_RU
dc.subjectПРОГНОЗУВАННЯru_RU
dc.subjectлогістикаru_RU
dc.subjectсезонністьru_RU
dc.subjectдинаміка попитуru_RU
dc.subjectзгладжуванняru_RU
dc.subjectтранспортна задачаru_RU
dc.titleОптимізація плану випуску продукції ТОВ «Matroluxe» на основі аналізу попитуru_RU
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студента Звягіна Сергія Олексійовича групи САіт-15-1 напряму підготовки 124 "Системний аналіз"ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра системного аналізу і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_бакалавр_ЗвягинС(спец_124).pdf104,1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.