Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGorb, G.-
dc.contributor.authorKrasovska, O.-
dc.contributor.authorBaranova, I.-
dc.date.accessioned2013-06-10T08:13:28Z-
dc.date.available2013-06-10T08:13:28Z-
dc.date.issued2012-12-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1552-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectCRMuk_UA
dc.titleCRM AS A TOOL OF CUSTOMER’S LOYALTYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ17.pdf10,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.