Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлятинський, А. О.-
dc.contributor.authorКраюшкіна, К. В.-
dc.contributor.authorСкрипченко, О. В.-
dc.date.accessioned2020-05-21T13:18:28Z-
dc.date.available2020-05-21T13:18:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБєлятинський А. О. Дослідження факторів, що впливають на площу контакту шини з поверхнею проїзної частини / Бєлятинський А. О., Краюшкіна К. В., Скрипченко О. В. // Молодь: наука та інновації : зб. пр. II-ї всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпропетровськ, 2-3 груд. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – Т. 4. – С. 2-3.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155346-
dc.description.abstractВ сучасному науковому світі велика увага приділяється вивченню та розробці емпіричних методів визначення факторів, що впливають на процес зносу покриття автомобільної дороги. Окрему частину в теорії взаємодії колеса автомобільного транспорту із покриттям автомобільної дороги представляє вивчення плями контакту, а саме параметрів, що впливають на її геометричні характеристики, а внаслідок і на зчіпні характеристики в цілому. Існує ряд конструктивних факторів, що впливають на розмір плями контакту, тиск усередині шини, тип малюнку протектора, а також швидкість руху транспортного засобу. В теорії вивчення фрикційної пари «колеса-опорна поверхня» зазвичай приймають деякі допущення. Основа, по якій перекатується колесо вважається абсолютно жорсткою, а форму плями контакту приймають близькою до прямокутної.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНГУru_RU
dc.subjectавтомобільні дорогиru_RU
dc.subjectавтомобильные дорогиru_RU
dc.subjectавтомобільний транспортru_RU
dc.subjectавтомобильный транспортru_RU
dc.subjectшини автомобіляru_RU
dc.subjectшины автомобиляru_RU
dc.subjectмеханічне деформуванняru_RU
dc.subjectмеханическое деформированиеru_RU
dc.titleДослідження факторів, що впливають на площу контакту шини з поверхнею проїзної частиниru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk620.179.118ru_RU
Розташовується у зібраннях:Том 4. Секція 5 - Автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-3.pdf104,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.