Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155346
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєлятинський, А. О. | - |
dc.contributor.author | Краюшкіна, К. В. | - |
dc.contributor.author | Скрипченко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-21T13:18:28Z | - |
dc.date.available | 2020-05-21T13:18:28Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Бєлятинський А. О. Дослідження факторів, що впливають на площу контакту шини з поверхнею проїзної частини / Бєлятинський А. О., Краюшкіна К. В., Скрипченко О. В. // Молодь: наука та інновації : зб. пр. II-ї всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпропетровськ, 2-3 груд. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – Т. 4. – С. 2-3. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155346 | - |
dc.description.abstract | В сучасному науковому світі велика увага приділяється вивченню та розробці емпіричних методів визначення факторів, що впливають на процес зносу покриття автомобільної дороги. Окрему частину в теорії взаємодії колеса автомобільного транспорту із покриттям автомобільної дороги представляє вивчення плями контакту, а саме параметрів, що впливають на її геометричні характеристики, а внаслідок і на зчіпні характеристики в цілому. Існує ряд конструктивних факторів, що впливають на розмір плями контакту, тиск усередині шини, тип малюнку протектора, а також швидкість руху транспортного засобу. В теорії вивчення фрикційної пари «колеса-опорна поверхня» зазвичай приймають деякі допущення. Основа, по якій перекатується колесо вважається абсолютно жорсткою, а форму плями контакту приймають близькою до прямокутної. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НГУ | ru_RU |
dc.subject | автомобільні дороги | ru_RU |
dc.subject | автомобильные дороги | ru_RU |
dc.subject | автомобільний транспорт | ru_RU |
dc.subject | автомобильный транспорт | ru_RU |
dc.subject | шини автомобіля | ru_RU |
dc.subject | шины автомобиля | ru_RU |
dc.subject | механічне деформування | ru_RU |
dc.subject | механическое деформирование | ru_RU |
dc.title | Дослідження факторів, що впливають на площу контакту шини з поверхнею проїзної частини | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udk | 620.179.118 | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Том 4. Секція 5 - Автомобільний транспорт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2-3.pdf | 104,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.